menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 خشم نیمار از سوالات درمورد انتقالش به بارسا  پایتان را از روی دمم بردارید

خشم نیمار از سوالات درمورد انتقالش به بارسا: پایتان را از روی دمم بردارید

سایت رسمی فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. او که این روزها به دلیل مصدومیت انگشت پایش از میادین ورزشی به دور است اخیرا برای بررسی شرایط پایش به بارسلونا سفر کرده بود تا به نزد یکی از پزشکان مورد اعتمادش برود.

او در فرودگاه ال پرات بارسلونا منتظر پرواز به سمت پاریس بود تا در پایتخت فرانسه دوران بازیابی اش از بند این مصدومیت را  آغاز کند که با چند خبرنگار روبرو شد. نیمار عصا به دست از اتومبیلی که او را به فرودگاه ال پرات رسانده بود پیاده شده بود که چند خبرنگار به سراغش رفتند واز او درمورد احتمال بازگشتش به باشگاه کاتالان سوال کردند. در مقابل پیگیری این خبرنگاران، نیمار که حسابی کلافه و عصبانی شده بود، گفت:« پایتان را از روی دمم بردارید.»


در جریان دیدار پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ در جام حذفی فرانسه بود که نیمار با مصدومیت از ناحیه انگشت پای راست مواجه شد و به نظر می رسد که دو ماهی از میادین ورزشی به دور باشد. در ابتدا شنیده می شد که ممکن است این ستاره برزیلی انگشت پایش را به تیغ جراحان بسپارد ولی نهایتا تصمیم گرفته شد تا روند درمانی او بدون انجام عمل جراحی سپری شود.

6363


منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار