menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پیام خداحافظی سوارز از باشگاه بارسلونا  شما گروهی از افراد بی نظیر هستید

پیام خداحافظی سوارز از باشگاه بارسلونا: شما گروهی از افراد بی نظیر هستید!

سایت رسمی فوتبالی - دنیس سوارز، هافبک بارسلونا، رسما به باشگاه آرسنال پیوست و با انتشار پیام خداحافظی از هم تیمی های خود تشکر کرد. 

به گزارش فوتبالی، با تایید باشگاه بارسلونا، دنیس سوارز رسما و به صورت قرضی برای ادامه فصل به آرسنال پیوست و این باشگاه لیگ برتر گزینه دائمی کردن این قرارداد را نیز در اختیار دارد. این بازیکن 25 ساله همچنین قرارداد خود را تا سال 2021 با باشگاه بارسلونا تمدید کرد و آرسنال دستمزد او را در طول مدت حضور قرضی او در این تیم پرداخت خواهد کرد. سوارز در طول 3 فصل حضور در بارسا 71 بازی برای بارسلونا انجام داد و 8 گل به ثمر رساند. او حالا بار دیگر با اونای امری کار خواهد کرد که در فصل 15 - 2014 در سویا شاگرد او بود. سوارز برای خداحافظی با هم تیمی های خود با انتشار عکسی از بازیکنان و کادر فنی بارسلونا در توییتر خود نوشت: " شما گروهی از افراد بی نظیر هستید! برای همه چیز از شما تشکر می کنم. خیلی زود شما را خواهیم دید. موفق باشید و زنده باد بارسا! "


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار