وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان امشب ایران را ترک خواهد کرد.
به گزارش فوتبالی ، تمرینات تیم فولاد بعد از برد باارزش این تیم مقابل تراکتورسازی به مدت 14 روز تعطیل شد و از این رو افشین قطبی امشب برای گذراندن تعطیلات راهی کشور هلند خواهد شد.
قطبی اواسط هفته آینده به ایران بازخواهد گشت و بعد از جلسه با مدیرعامل باشگاه فولاد لیست نفرات مدنظرش و محل اردوی تیمش در نیمفصل را مشخص خواهد کرد.
7655