menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 بویان کرکیچ  از نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسیدم به دسته دو انگلیس، ولی راضی‌ام؛ در ایتالیا من را تهدید کردند

بویان کرکیچ: از نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسیدم به دسته دو انگلیس، ولی راضی‌ام؛ در ایتالیا من را تهدید کردند

سایت رسمی فوتبالی – بویان کرکیچ گفته که در انگلیس بیش از ایتالیا به او احترام گذاشته می‌شود.

این بازیکن 28ساله در آکادمی بارسلونا پرورش یافت و برای این تیم هم بازی کرد، و سپس به رم و میلان پیوست. او حالا در استوک‌سیتی بازی می‌کند.

او گفته است: «در انگلیس بیرون از زمین احترام بیشتری حس می‌کنم. من واقعا به دوران ورزشی‌ام افتخار می‌کنم، مخصوصا در انگلیس که برایم بهتر از اسپانیا بود. ذهنیت‌ها در کشورها متفاوت است و این‌جا مردم به شما احترام می‌گذارند.

این‌جا واقعا جای خوبی است. من در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بازی کردم، برای تیم‌های بزرگی به میدان رفتم، و حالا در چمپیونشیپ (دسته دو انگلیس) هستم. از نظر احساسی سخت است اما من دارم لذت می‌برم. 

در اسپانیا و ایتالیا، اگر ببرید بهترین هستید و زمانی که می‌بازید خیلی بد هستید. در ایتالیا اگر در یک بازی گل بزنید و پیروز شوید، نمی‌توانید به خیابان بروید چون مردم خیلی مشتاقانه فوتبال را دنبال می‌کنند. وقتی هم می‌بازید که دیوانه می‌شوند و بعد از بازی منتظر شما می‌مانند.

زمانی که در رم بودم، یک بازی را باختیم و طرفداران در زمین تمرین منتظر ما بودند. بازی بعدی ما برابر لاتزیو بود که بازی سال بود. آنها گفتند: امروز باختید ولی برای بازی بعدی هیچ بهانه‌ای ندارید. البته به لحن مناسبی هم نگفتند. برای برخی بازیکنان مهم نیست، اما برخی حساس‌تر هستند.»

8444

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار