menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 خبر بد برای پاریسی ها  نیمار مصدوم شد

خبر بد برای پاریسی ها: نیمار مصدوم شد

سایت رسمی فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن در جریان دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل کامرون مصدوم شد.

او تنها 7 دقیقه در زمین چمن حضور داشت و در همان ابتدای این بازی که در ورزشگاه ام.کی انگلیس برگزار می شد، به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد.

مصدومیت او در شرایطی اتفاق افتاد که نیمار پابه توپ درحال حرکت بود و مدافع تیم آفریقایی سعی در مهار او داشت. برخورد میان این دو بازیکن باعث مصدومیت نیمار شد. 

درهمان زمان نیمار فهمید که این یک درد عادی نیست و مصدومیت گریبانگیرش شده است. به همین خاطر زمانی که مارکینیوش به او نزدیک شد تا از حالش جویا شود، نیمار بازوبند کاپیتانی برزیل را باز کرد و به مارکینیوش داد و با سرش به هموطنش فهماند که شرایطش مساعد نیست.


در همان لحظه نیروهای کادر پزشکی وارد زمین شدند ولی نیمار کاملا دریافته بود که اوضاعش خوب نیست و به پزشکان سلسائو اعلام کرد که می خواهد تعویض شود. 

تیته سرمربی برزیل هم بدون لحظه ای درنگ، ریچارلیسون را به جای نیمار به زمین فرستاد و نیمار در شرایطی که درد می کشید زمین را ترک کرد.

درحال حاضر خبر جدیدی درمورد شدت مصدومیت او منتشر نشده است و انتظار می رود که در پایان بازی دوستانه برزیل مقابل کامرون، کادر پزشکی فدراسیون فوتبال برزیل جزئیات بیشتری را درمورد مصدومیت نیمار اعلام کنند. اما شواهد وقراین حکایت از آن دارد که مصدومیتی عضلانی به سراغ نیمار آمده.

6363

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار