menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پاسخ کوبنده راموس به لوورن با لایک کردن یک پست در اینستاگرام

پاسخ کوبنده راموس به لوورن با لایک کردن یک پست در اینستاگرام!

سایت رسمی فوتبالی - سرجیو راموس با لایک کردن پست یکی از صفحه های هواداری خود جواب کوبنده ای به صحبت های اخیر لوورن داد. 

به گزارش فوتبالی، در طول هفته های اخیر و پس از دیدار تیم های ملی اسپانیا و کرواسی حاشیه های زیادی پیرامون صحبت های دژان لاوورن درباره راموس و تیم ملی اسپانیا پدید آمد. بازیکن تیم لیورپول که در جریان بازی این دو تیم با آرنج ضربه ای به راموس زده بود با انتقاد از بازیکن رئال مادرید مدعی شد که تیم اسپانیا مانند یک گنگ است و این تنها پرچم کرواسی است که ارزش دارد. لوورن از زمان فینال لیگ قهرمانان و درگیری بین راموس و محمد صلاح که باعث تعویض ستاره لیورپول به دلیل مصدومیت شد، از مدافع مادریدی عصبانی بود.



در پاسخ به تمامی این صحبت ها و اتفاقات، راموس با لایک کردن پستی که یکی از صفحه های هوادارای اش منتشر کرده بود، جواب کوبنده ای به بازیکن لیورپول داد. در این عکس راموس در حالی که با خوشحالی جام قهرمانی لیگ قهرمانان را در دست دارد، در برابر لوورن که از شکست در فینال ناراحت بوده و در حال اشک ریختن است، قرار دارد. رسانه اسپانیایی مارکا معتقد است که این حرکت راموس به خوبی لوورن را سر جای خود می نشاند.


1070

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار