menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 درگیری لفظی دو باشگاه سرشناس اروپا در توئیتر

درگیری لفظی دو باشگاه سرشناس اروپا در توئیتر

سایت رسمی فوتبالی - به نظر می رسد که تعطیلی بازیهای ملی باعث شده تا سر مسئولان شبکه های اجتماعی باشگاه های بزرگ اروپا حسابی خلوت شود.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر پیغام های عجیبی که در صفحه توئیتر باشگاه والنسیا منشتر شده با بازتاب هایی در میان فوتبالدوستان همراه شد اما صفحه توئیتر باشگاه لورکوزن پاسخ تندی به آنها داد. در اولین پیغام عجیب، مدیر صفحه توئیتر انگلیسی باشگاه والنسیا نوشت:"به بیش از 1800 فالوئر نیاز دارم. اگر تعداد فالوئرها به 60 هزار نفر برسد اخراج نمی شوم. به من کمک کنید تا شغلم را حفظ کنم"

مدیر صفحه توئیتر باشگاه بایر لورکوزن که به نظر می رسد از این شوخی خوشش نیامده بود در جواب به وی نوشت:"بعضی ها می خواهند ادای آدم های مست را در بیاورند تا بامزه جلوه کنند اما ما چنین کاری نمی کنیم. لطفا بس کنید. جوان های تاثیرپذیر زیادی در توئیتر حضصور دارند که نباید یک باشگاه سرشناس طوری به آنها القا کند که با رفتارهای مضحک می توانند بامزه و باحال باشند. ما توئیت های قبلی آنها را ترجیح می دهیم که نمی خواستند طوری القا کنند که انگار با حالت مستی به سر کار آمده اند.  قطعا ما تلاش می کنیم تا تاثیر مثبتی روی جامعه بگذاریم و امیدواریم بقیه باشگاه ها همین گونه باشند. به هیچ وجه تعداد فالوئر در توئیتر چیزی را ثابت نمی کند."

البته چند ساعت بعد در صفحه توئیتر باشگاه والنسیا پیغامی منتشر شد که یک کارمند تازه کار صفحه توئیتر باشگاه این پیغام ها را منتشر کرده و به علت تازه کار بودن چنین پیام های عجیبی را منتشر کرده است!

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار