سایت رسمی فوتبالی – جوردی آلبا، مدافع بارسلونا پس از بازگشت به تیم ملی اسپانیا از لوییس انریکه تمجید کرده است.
این مدافع که برای مدتی از سوی انریکه به تیم ملی دعوت نمیشد گفته: «او همیشه به من کمک کرده است. او همیشه برای من انسان خیلی خوبی بوده است. من هرگز هیچ مشکلی با او نداشتهام. هیچکدام از ما لزومی ندارد که عذرخواهی کند. برای بازگشت من نه جلسهای ترتیب دادیم و نه تماسی گرفته شد.»
این مساله مطرح شده بود که رابطه این دو نفر خراب شده است، اما این بازیکن 29ساله میگوید که هرگز هیچ مشکلی وجود نداشته است: «لزومی ندارد که گذشته را فراموش کنیم چون اصلا هیچ اتفاقی نیفتاده است. ما هیچ بحثی با هم نداشتیم. او من را شخصا میشناسد و من هم او را میشناسم. تکرار میکنم که او در دوران حضور در بارسلونا به من خیلی کمک کرد. او مربی باشخصیتی است و من هم بازیکنی با شخصیت خاص خودم هستم.»
8444