menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس

فتحی در منزل بستری شد

وبسایت رسمی فوتبالی- سرپرست باشگاه استقلال به دلیل دیسک کمر در منزل بستری شد 

به گزارش فوتبالی، امیر حسین فتحی امروز به دلیل درد شدید در ناحیه کمر خود به باشگاه استقلال نرفت‌.

سرپرست باشگاه استقلال که از درد دیسک کمر رنج می برد، در منزل بستری شد.

از این رو امروز استقلالی ها طی تماس با فتحی، جویای احوال وی شدند.



9697

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار