menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 شوخی باشگاه ناپولی با پاری سن ژرمن در شبکه های اجتماعی

شوخی باشگاه ناپولی با پاری سن ژرمن در شبکه های اجتماعی

سایت رسمی فوتبالی- استفاده از شبکه های اجتماعی باعث شده تا تبادل نظر میان ورزشکاران مختلف و باشگاه های ورزشی بیشتر شود و گهگداری شرایطی پیش می آید که شاهد شوخی های بامزه و یا ارتباط صمیمانه میان برخی از چهره ها یا باشگاه های ورزشی باشیم. 

ساعاتی پیش اتفاق بامزه مشابهی در مورد دو باشگاه پاری سن ژرمن و ناپولی رخ داد.

باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی از هوادارانش درخواست کرد که در بازی های پیش روی تیمشان در پارک دو پرنس، به ورزشگاه رفته و تیمشان را تشویق کنند؛ چرا که پی.اس.جی دو بازی حساس مقابل آمیان در لیگ یک و مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا را پیش رو دارد. اندکی بعد از این پست بود که صفحه رسمی باشگاه ناپولی در کامنتی بامزه، نسبت به دعوت باشگاه پاری سن ژرمن از هوادارانش برای پر کردن ورزشگاه در این بازی ها واکنش نشان داد.

پیغام پاری سن ژرمن بدین ترتیب بود:« به زودی برای بازی هایمان مقابل آمیان و ناپولی به پارک دو پرنس باز خواهیم گشت. شما خواهید بود؟» و اندکی بعد کامنتی از پیج رسمی باشگاه ناپولی در زیر این پست منتشر شد:« بله، خواهیم بود.»

همین شوخی کافی بود تا فضای بانمکی در کامنت های این پست ایجاد شود. باشگاه فرانسوی هم با انتشار یک فایل گیف از ادینسون کاوانی که سالها پیش بازیکن ناپولی بود و حالا ستاره پی.اس.جی است، در واکنش به پیغام ناپولی نوشت:« عصر بخیر!» و صفحه رسمی ناپولی با انتشار تصویری از کارلو آنچلوتی درحالی که یک لیوان قهوه در دست دارد، پاسخ داد:« عصر شما هم بخیر.» لازم به یادآوری است که آنچلوتی پس از مربیگری در پی.اس.جی، حالا هدایت ناپولی را در دست دارد..پست بعدی، از پی.اس.جی و تصویری از توخل سرمربی فعلی این تیم درحالی که دستش را بالا گرفته بود با این پیغام :«سلام آقا، یک لیوان قهوه لطفا.»  و پاسخ ناپولی هم تصویری از تعدادی از ستارگان این تیم با این پیغام:«به زودی با هم قهوه خواهیم خورد.»

این طنزپردازی ها همچنان ادامه یافته و کاربران و هواداران دوتیم هم به ماجرا اضافه شده اند و جو بامزه ای در زیر این پست ادامه یافت.



6363

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار