menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 سکوت 20دقیقه‌ای هواداران آلمانی در استادیوم‌ها

سکوت 20دقیقه‌ای هواداران آلمانی در استادیوم‌ها

به گزارش "ورزش سه"، این اعتراض هواداران آلمانی به زمان نامناسب شروع بازی‌ها، افزایش بهای بلیط مسابقات و تجاری‌شدن فوتبال در این کشور بود.

هواداران وردربرمن در شروع بازی تیم خود مقابل هرتا برلین که با پیروزی 3-1 برمن به پایان رسید 18 دقیقه سکوت کردند و هواداران هرتا طبق قرار از قبل مشخص شده تا 20 دقیقه سکوت مطلق را بر سکوهای خود حاکم کردند. در دیگر بازی‌های سه‌شنبه‌ی بوندس‌لیگا از جمله بازی هانوفر و فرایبورگ هم صحنه‌های مشابهی دیده شد.


این اعتراض هواداران، فدراسیون فوتبال آلمان و سازمان لیگ این کشور را هدف گرفته است. هواداران بعد از آن اعلام کردند که برای اعتراض، دست به سکوت 20 دقیقه‌ای خواهند زد که مذاکرات آنها با فدراسیون و سازمان لیگ، بدون حصول نتیجه‌ی مورد نظر هواداران به پایان رسید.

در استادیوم خانگی وردربرمن، پارچه‌نوشته‌هایی علیه گران بودن حق پخش تلویزیونی و دیگر مشکلات مد نظر هواداران دیده می‌شد. از جمله پارچه‌نوشته‌های به نمایش درآمده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد " فوتبال در حال برگزاری است ولی کسی نمی‌تواند آن را ببیند"، "خراب کردن روزهای فوتبالی ما را متوقف کنید"، " فوتبال برای من و شما است نه برای پولدار شدن تلویزیون‌ها".

هواداران آلمانی اعلام کرده‌اند که علاوه بر سه‌شنبه در روز چهارشنبه هم در بازی‌هایی که در دسته‌های مختلف، در گوشه و کنار آلمان برگزار می‌شود به اعتراضات مشابهی دست خواهند زد.

منبع: ورزش ۳
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار