menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 اسطوره های آرسنال دلیل عشق گوندوزی به توپچی ها

اسطوره های آرسنال دلیل عشق گوندوزی به توپچی ها

سایت رسمی فوتبالی - خرید تابستانی آرسنال، متئو گوندوزی، می گوید که تیری هانری و پاتریک ویرا دلیل عشق او به این تیم بوده اند.

به گزارش فوتبالی، گوندوزی که تابستان امسال تصمیم گرفت به آرسنال بیپوندد مدعی شده که از کودکی تیری هانری و پاتریک ویرا را به عنوان الگوهای خود انتخاب کرده و حالا نمی تواند باور کند که توانسته پیراهنی که روزی آنها بر تن می کردند را بپوشد. این بازیکن 19 ساله یکی از شگفت انگیزترین خریدهای توپچی ها بود و توانست تاثیر بسیاری بر باشگاه و اونای امری بگذارد چرا که نمایش خوبی در بازی های ابتدایی این فصل داشته است. گوندوزی می گوید عشق او به هانری و ویرا باعث شد تا در تصمیم گیری برای پیوستن به آرسنال در تابستان امسال درنگ نکند.

این بازیکن به اکیپ گفت: " من وقتی کودک بودم سایر تیم ها را نیز نگاه می کردم اما وقتی در حال بزرگ شدن بودم عاشق آرسنال شدم. من خیلی به پوسترها و عکس های تبلیغاتی علاقه ای نداشتم اما ویدیوهای بسیاری را تماشا می کردم. بازیکنانی مانند تیری هانری و پاتریک ویرا باعث شدند عاشق این باشگاه شوم و رویای حضور در آن را داشته باشم. وقتی امارات و مجسمه هانری را می بینم فکر می کنم که به آن ویدیوها بازگشتم. از لحظه ای که آرسنال پیشنهادی به من ارائه کرد همه چیز واضح و روشن بود. دروغ نمی گویم اما فکر می کردم این اتفاق دیرتر رخ دهد. اما پیوستن به چنین باشگاهی در 19 سالگی چیزی است که هر بازیکنی دوست دارد. "

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار