menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 پیروزی شیرین بایرن مونیخ در خانه بنفیکا

پیروزی شیرین بایرن مونیخ در خانه بنفیکا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نیکو کوواچ در این دیدار کار چندان دشواری نداشتند و در نهایت توانستند با گل های روبرت لواندوفسکی و رناتو سانچس به پیروزی برسند.

بایرن بازی با هجومی آغاز کرد و تنها 10 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی پاس در عرض داوید آلابا، توپ در محوطه جریمه به لواندوفسکی رسید و او هم با یک ضربه دقیق از بین مدافعان حریف، دروازه را باز کرد.

برتری بایرن بعد از این گل ادامه پیدا کرد و این تیم صاحب چند موقعیت خوب گلزنی شد اما نتوانست از آنها استفاده کند و به این ترتیب نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

حملات بایرن در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و این بار هم خیلی زود به گل رسیدند. این بار روی ارسال خامس از سمت چپ بود که توپ در مقابل دروازه به رناتو سانچس رسید و او هم با یک ضربه ساده، حساب کار را 2-0 کرد.

تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و می توانست در دقیقه 60 یکی از گل های خورده را جبران کند اما واکنش عالی مانوئل نویر، مانع گلزنی دیاس شد.

در ادامه بار دیگر بازیکنان بایرن توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حداقل سه موقعیت بسیار خوب برای زدن گل سوم داشتند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و بازی در نهایت با همان نتیجه 2-0 به پایان رسید.  

منبع: ورزش ۳
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار