سایت رسمی فوتبالی _ فیروز کریمی در نشست خبری پس از تساوی با سپیدرود رشت حاضر نشد و به جای وی مهدی بخشی زاده دستیارش به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
وی با اعتراض به داوری اظهار داشت: برای این بازی باید 15 دقیقه وقت اضافه گرفته میشد. ما بدشانس ترینتیم لیگ هستیم. بازیکنان ما دیر رسیدند، اما یکی دو بازیکن بگیریم مشکلات مان حل میشود.
وی گفت: در دو بازی گذشته دروازه بان ما ضعیف بود و در هر دو بازی یک توپ روی دروازه ما آمد که تبدیل به گل شد.
مربی گسترش فولاد در مورد اینکه حملات زیادی داشتید، اما به گل نرسیدید،عنوان کرد: تیمهایی دفاع اتوبوسی انجام میدهند،کار را برای حریفان سخت میکنند، اما مطمئنا روز به رو بهتر خواهیم شد و این قول را به هواداران میدهیم و از آنها هم می خواهیم حمایت کنند.