menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 تقابل زخم‌خورده‌های کی‌روش در دو اقلیم جداگانه

تقابل زخم‌خورده‌های کی‌روش در دو اقلیم جداگانه

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از اولین مسابقات لیگ برتر هجدهم فردا تیم‌های نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. مهم ترین تقابل این مسابقه بدون تردید رویارویی جواد نکونام و امید نمازی به عنوان سرمربیان دو تیم است.


نکونام و نمازی که هردو سابقه کار کردن طولانی با کارلوس کی‌روش با تیم ملی را دارند به نوعی زخم خورده های مربیگری در تیم ملی هستند و حالا تقابل شان می‌تواند جذابیت‌های خاصی داشته باشد.


نکونام بعد از سال‌ها حضور در تیم ملی به عنوان کاپیتان و رابطه خوبی که با کارلوس کی‌روش داشت، به نیمکت مربیگری تیم ملی رسید و مدتی به عنوان دستیار سرمربی پرتغالی کار کرد اما اختلاف‌هایی که میان او و کی‌روش پیش آمد باعث جدایی اش شد.


نمازی نیز قبل از جام جهانی 2014 چند سال دستیار کی‌روش بود اما جدایی ناگهانی او و حضور در تیم ملی زنان آمریکا مشکلاتی را میان او و سرمربی تیم ملی ایجاد کرد و کار به جایی رسید که دو طرف مصاحبه‌های تندی نیز علیه یکدیگر انجام دادند.


از طرف دیگر نکونام و نمازی در دوران کاپیتانی سرمربی کنونی نساجی و مربیگری سرمربی فعلی ذوب‌آهن رابطه خوبی با هم داشتند و حالا دست تقدیر اینطور رقم خورده که دو مربی ناراحت از برخی رفتارهای سرمربی تیم ملی فوتبال فردا در هفته نخست لیگ برتر ایران رودرروی یکدیگر قرار بگیرند و برای موفقیت تیم شان بجنگند.


دیدار نساجی و ذوب‌آهن ساعت 20:45 فردا در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

منبع: ورزش ۳
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار