menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 مکرون  فرانسه به نیمه نهایی می رسد

مکرون: فرانسه به نیمه نهایی می رسد

به گزارش "ورزش سه"، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در برنامه تلویزیونی تله فوت حاضر شد و در خصوص تیم ملی فوتبال این کشور در آستانه جام جهانی 2018 صحبت کرد.

او یادآور شد که اوایل هفته جاری به کمپ تیم ملی در شهر کلرفونتین رفته و با بازیکنان و مربیان یک جلسه غیر رسمی برگزار کرده است. او در این باره افزود: به بازیکنان گفتم که 3 مسئله ساده وجود دارد. اتحاد، تلاش و اعتماد. من به آنها اعتماد دارم و یک کشور پشت آنها ایستاده است.

مکرون در ادامه حمایت خود از دیدیه دشان را این گونه ابراز کرد: او یک مربی با استعداد است که یک تیم قوی ساخته است. من احترام ویژه ای برای کارنامه دشان قابل هستم. او یک بازیکن بزرگ بود و حالا مربی بزرگی شده است.

رئیس جمهور فرانسه در خصوص زمان عزیمتش به روسیه برای تماشای بازی ها گفت: وقتی تیم ما از مرحله یک چهارم نهایی عبور کند، به روسیه خواهم رفت تا از تیم حمایت کنم. من حس خوبی به این تیم دارم و می دانم که فقط موفقیت را می خواهند. فرانسه برای برد و قهرمانی به روسیه می رود، نه برای اینکه فقط در جام جهانی شرکت کند.

او همچنین درباره علاقه مندی خودش به فوتبال توضیح داد که از جوانی درگیر فوتبال شده و در خط حمله تیم یک مدرسه در استراسبورگ بازی می کرده است.

منبع: ورزش ۳
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار