menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عمارت مجلل نیمار در ریودوژانیرو؛ ادامه خریدهای میلیاردی ستاره برزیلی

عمارت مجلل نیمار در ریودوژانیرو؛ ادامه خریدهای میلیاردی ستاره برزیلی

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره برزیلی بارسلونا عمارت لوکس و بسیار شیکی را در شهر ریو دوژانیرو خریداری کرد که از امکانات فوق العاده ای برخوردار می باشد.

به گزارش وب سایت نود، نیمار ستاره بارسلونا و تیم ملی برزیل که چندی پیش به عنوان کاپیتان تیم المپیک برزیل برای نخستین بار به مقام قهرمانی رقابت های المپیک دست یافت، در شهر ریو میزبان رقابت های المپیک و پارالمپیک 2016 عمارتی را خریداری کرد که بیشتر شبیه کاخ وسیع است تا یک خانه.

روزنامه برزیلی O Globo گزارش و تصاویری از عمارت لوکس نیمار را منتشر کرد و برخی از امکانات و ویژگی های این ساختمان هم توصیف کرد. این مجموعه گرانقیمت و شیک 6265 متر مربع مساحت دارد و دارای شش سوئیت مستقل، هلی پد، استخر شنا، زمین های تنیس، راهروهای مخفی زیر زمینی و اسکله موج شکن ساحلی می باشد.

نیمار این مجموعه فوق العاده شیک، مجلل و بسیار زیبا را به قیمت 8 میلیون یورو خریده است. این بازیکن برزیلی بیشتر به خاطر خریدهای هنگفت و گزافی که انجام می دهد، در بین رسانه ها شهرت دارد. وی در سال 2012 برای خرید یک کشتی تفریحی 25 متری با سه اتاق خواب، مبلغ 5/3 میلیون یورو پرداخت کرد.

از دیگر دارائی های اختصاصی نیمار می توان به جت شخصی اش اشاره کرد که این جت شخصی 4 میلیون یورو بر روی دست نیمار خرج گذاشت. همچنین، ستاره بارسلونا صاحب یک هواپیمای کوچک شش نفره است که بر روی بال های این هواپیما حروف NJr حک شده است.

2081

منبع: ۹۰ تی وی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار