به گزارش ورزش 11، اسماعیل حلالی، سرمربی تیم فوتبال هف سمنان پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل تیم پیکان در مرحله سوم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاههای کشور گفت: فکر میکنم تنها تفاوت ما و تیم پیکان تجربه بود. بچههای تیم من تا کنون در این سطح بازی نکرده بودند و آنقدر باید بازی کنیم تا بازی کردن در این سطح را یاد بگیریم. رسمی کردن بازی ما را دچار استرس کرد و در تک موقعیتهایی که داشتیم به ما آسیب رساند. وی افزود: شاید پیکان بیشتر از ما موقعیت داشت اما ما هم موقعیتهایی را برای گلزنی داشتیم که اگر یکی از آنها تبدیل به گل میشد، روند بازی برمیگشت و پیکان درگیر استرس میشد. ما برای تفریح به تهران نیامده بودیم. هم من و هم بازیکنم هدف و انگیزه داشتیم. من به بازیکنانم افتخار میکنم. بهنظر من مقابل هر تیمی جز پیکان بازی میکردیم یک مرحله بالاتر میرفتیم. امیدوارم تجربیات این دیدار را به تیممان ببریم تا در لیگ دسته دوم از آنها استفاده کنیم. سرمربی تیم فوتبال هف سمنان درباره تیمداری در این استان گفت: تمام تلاش ما ارتقای سطح فوتبال سمنان است، اما با این حال یکسری مشکلات زیرساختی در استان سمنان وجود دارد که امیدوارم مسئولان استان کمک کنند تا این مشکلات را برطرف کنیم.
اخبار پیشنهادی
آخرین اخبار keyboard_arrow_left-
قرعهکشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران/ استقلال در مسیر بندر
-
تمام فینال های ملوان در جام حذفی ایران
-
حواشی مراسم قرعه کشی 1/4 نهایی و نیمه نهایی جام حذفی ایران
-
قرعه کشی مرحله 1/4 نهایی و نیمه نهایی جام حذفی ایران 04-1403
-
آمار و ارقام مرحله 1/8 نهایی جام حذفی ایران
-
اختصاصی فوتبالی/ قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران
-
جام حذفی ایران| ترکیب احتمالی پرسپولیس در دیدار با مس سونگون
-
مراسم قرعه کشی مرحله 1/16 جام حذفی ایران
-
فوتبال برتر/ حواشی قهرمانی سپاهان در جام حذفی ایران
-
فوتبالی آیتم/ 6 قهرمان اخیر جام حذفی ایران