به گزارش ورزش 11، در این بیانیه مشترک آمده است: لیگ برتر ایران روز 21 مرداد شاهد دربی زیبا و بهدور از حاشیه بود که تماشاگران تیم میزبان یعنی ماشینسازی و تراکتورسازی میهمان هر دو، تیم شهر خود را بهدور از هرگونه حاشیه تشویق میکردند و یکی از لذتبخشترین لحظات ورزش را در کل کشور رقم زدند. براساس این گزارش، در بیانیه دو باشگاه تبریزی خاطر نشان شده است: دو تیم فارغ از رنگهای سبز و قرمز از طرف تماشاگران هر دو طرف تشویق میشدند و بازیکنان در فضایی آری از تنش به رقابت پرداختند. بههمین دلیل هم برنده اصلی بازی تماشاگران مؤدب و با فرهنگ تبریزی بودند. در ادامه این بیانیه ضمن اظهار تعجب از جریمه تماشاگران دو تیم آورده شده است: مطمئناً نباید به دوستیها در ورزش با کجسلیقگی ضربه زد. تماشاگران ما در این دیدار که اصلاً به دربیهای پایتخت شبیه نبود با هر گلزده به تشویق تیم برنده پرداخته و بعد از آن با شعار «عیبی یوخ» به تیم بازنده روحیه میدادند. باشگاههای تبریزی ضمن اعلام وحدت میان تماشاگران پرشور خود در بیانیهشان تصریح کردهاند: صدور حکمی غیرعادلانه میتواند موجب ناراحتی افکارعمومی و اهالی ورزش در آذربایجان شود و با توجه به شناختی که از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران داریم مطمئن هستیم این موضوع مورد بررسی مجدد قرار گرفته و با بازبینی فیلم بازی در این خصوص تجدیدنظر خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
آخرین اخبار keyboard_arrow_left-
نوستالژی/ تراکتورسازی 4-0 الجزیره امارات (دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2016)
-
نوستالژی؛ حاشیه بازی استقلال - تراکتورسازی در سال 1378
-
اختصاصی/صحبت های میثم تیموری بازیکن تراکتورسازی پس از پیروزی مقابل پارس جنوبی
-
اختصاصی/صحبت های ایمان سلیمی بازیکن تراکتورسازی پس از پیروزی مقابل پارس جنوبی
-
اختصاصی/صحبت های شهرام گودرزی بازیکن پارس جنوبی پس از شکست مقابل تراکتورسازی
-
اختصاصی/صحبت های مهدی تیکدری بازیکن تراکتورسازی پس از پیروزی مقابل پارس جنوبی
-
اختصاصی/صحبت های رشید مظاهری دروازه بان تراکتورسازی پس از پیروزی مقابل پارس جنوبی
-
صحبت های فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی پس از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی
-
اختصاصی/ حال و هوای اطراف ورزشگاه یادگار امام در فاصله کمتر از 5ساعت مانده به بازی تراکتورسازی - پرسپولیس
-
اختصاصی/ مصاحبه با هواداران تراکتورسازی در فاصله 5ساعت مانده به بازی با پرسپولیس