به گزارش "ورزش سه"، بند بازخرید موجود در قرارداد موراتا با یووه باعث شد تا رئالی ها با پرداخت 30 میلیون یورو، این بازیکن را دوباره به خدمت بگیرند. مسئولان رئال امروز به مناسبت بازگشت موراتا، مراسم ویژه ای در برنابئو تدارک دیده اند. پس از پخش کلیپی جالب از گل های موراتا با پیراهن رئال، او وارد زمین چمن برنابئو شد و مورد استقبال 3000 هوادار قرار گرفت.
موراتا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" امروز برای من یک روز فوق العاده خوب است. بسیار خوشحالم که مسئولان رئال بار دیگر به من اعتماد کردند. دو سال طولانی و البته خوب در یوونتوس داشتم ولی حالا بار دیگر در خانه حضور دارم. می خواهم سال ها و تا جاییکه ممکن است در رئال بمانم و بازیکن مفیدی برای باشگاه باشم."