به گزارش ورزش 11، شب گذشته باشگاه ملوان در بیانیهای اعلام کرد دلیل انحلال تیم فوتبال بانوان ملوان قابل بیان نیست. با انتشار این بیانیه برخی از پیشکسوتان باشگاه ملوان بهشدت از مدیران این باشگاه گلایهمند شدند. یکی از آنها نصرت ایراندوست است که دخترش سرمربیگری تیم فوتبال ملوان را هم در مقطعی برعهده داشت. ایراندوست قصد دارد از باشگاه ملوان و مدیرانش که چنین بیانیهای را صادر کنند، به قوه قضائیه شکایت کند. نصرت ایراندوست در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با تأیید این خبر گفت: بیانیه باشگاه ملوان توهین و اهانت به تمام دختران ایران زمین بود و من برای دفاع از پاکدامنی بانوان ایرانی به دادگاه شکایت میکنم تا مدیران باشگاه ملوان در دادگاه پاسخگو باشند.
اخبار پیشنهادی
آخرین اخبار keyboard_arrow_left-
به بهانه درگیریها و حواشی جنجالی بازی ملوان - تراکتور
-
خلاصه بازی ملوان 1-1 تراکتور
-
گل اول تراکتور به ملوان (دانیال اسماعیلی فر)
-
گل اول ملوان به تراکتور (محمدجواد محمدی)
-
صحبتهای محمد ربیعی سرمربی تراکتور پیش از بازی با ملوان
-
صدور رای دیدار تیمهای ملوان و خاتون بم
-
گرم کردن بازیکنان خیبر و ملوان پیش از دیدار دو تیم
-
ویدیوی متفاوت باشگاه خیبر پیش از بازی با ملوان
-
کم دقتی پرسپولیسیها در پاسکاری و ضربات آخر، عامل اصلی باخت هفته گذشته مقابل ملوان!
-
کارشناسی داوری بازی ملوان - پرسپولیس