menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس

واکنش پروین به بازی تیم ملی: حق بچه‌ها برد بود

پایگاه خبری فوتبالی- علی پروین عملکرد تیم ملی مقابل مصر را ستود و به تمجید از امیر قلعه‌نویی و بازیکنان تیم ملی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، سرمربی اسبق تیم ملی و اسطوره فوتبال ایران در مورد بازی با مصر گفت: «به نظر من بچه‌ها نیمه اول و ۲۰ دقیقه آخر بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند و حقشان بود حداقل یک گل بزنند. من به امیر قلعه‌نویی و بازیکنان تیم ملی تبریک می‌گویم و اعتقاد دارم شانس صعود آنها زیاد است همین که ما با این همه مشکل در هیچ کدام از سه بازی نباختیم جای تشکر دارد هرچند که می‌توانستیم نیوزلند و مصر را ببریم.»

پروین در ادامه تاکید کرد: «من چیز خاصی از محمد صلاح ندیدم انگار او توانش را برای بازی‌های بعدی گذاشته بود و وقتی تعویض شد بچه‌ها نفس راحتی کشیدند. راستش من خودم فکر می‌کردم ما نیوزلند را ببریم ولی به بلژیک ببازیم اما بچه‌ها مقابل تیم پرستاره بلژیک عالی کار کردند و می‌توانستند از این دو بازی آخر ۴ امتیاز بگیرند و در نهایت با ۵ امتیاز صعود کنند که این اتفاق رخ نداد. من فکر می‌کنم اگر ما قبل از جام جهانی یکی دو بازی تدارکاتی خوب در حد بازی با بلژیک داشتیم به عنوان تیم اول یا دوم از این گروه صعود می‌کردیم اما تا همین جای کار هم دست بچه‌ها درد نکند و باید به آنها خسته نباشید گفت حتی اگر تیم ما به مرحله بعدی صعود نکند.»

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار