پایگاه خبری فوتبالی- مرحله جدید تمرینات تیم امید ایران آغاز شد.
به گزارش فوتبالی، نخستین جلسه تمرینی تیم امید ایران از ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز (شنبه 6 تیر) با حضور ۲۱ بازیکن آغاز شد.
پوریا شهرآبادی و پوریا لطیفیفر بازیکنان گلگهر سیرجان پیش از تمرین امروز، خود را به کادرفنی و اجرایی معرفی کردند اما با توجه به بازی روز دوشنبه این تیم با چادرملو در تورنمنت انتخاب سهمیه آسیایی و درخواست باشگاه گلگهر، مجوز خروج از اردو را تا روز سه شنبه گرفتند.
همجنین طبق هماهنگیهای به عمل آمده سایر بازیکنان هم در روزهای پیش رو به جمع ملیپوشان امید اضافه شوند.
حسین عبدی، سرمربی تیم زیر ۲۳ سال ایران، در ابتدای تمرین برای بازیکنان درباره جزییات اردوی ۹ روزه فعلی صحبت کرد.
بازیکنان سپس نرم دوی را در دستور کار قرار دادند و پس از ۱۰ دقیقه جاگیری در فضای مناسب زمین را مرور کردند.
شاگردان عبدی، سپس فوتبال در زمین کوچک با پنج نفر را اجرا کردند و پس از آن کار با توپ را در دستور کار قرار دادند.
تمرین امروز حدود ۷۰ دقیقه طول کشید و قرار است ملی پوشان فردا (یکشنبه 7 تیر) در دو نوبت تمرین کنند.