menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس

منتخب توییت‌ها در واکنش به شکست پرسپولیس: الان میره جدول شانس مجدد؟

پایگاه خبری فوتبالی- باخت پرسپولیس به چادرملو واکنش‌های جالبی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

به گزارش فوتبالی، در اوج حساسیت بازی‌های جام جهانی، باخت پرسپولیس به چادرملو و پایان داستان جنجالی حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا دو شوک بزرگی به فوتبال ایران وارد کرد.

مدیران پرسپولیس برای این که تیم‌شان شانس رسیدن به آسیا را داشته باشد تلاش‌های زیادی کردند و حتی از سوی بعضی از باشگاه‌ها متهم به لابی و نفوذ هم شدند اما هر چه بود سرانجام این تیم فرصت رسیدن به آسیا را با حضور در یک تورنمنت سه‌جانبه پیدا کرد ولی در همان گام اول با شکست عجیب دو بر یک به چادرملو، همه چیز را از دست رفته دید.

این شکست واکنش‌های جالبی در فضای مجازی به دنبال داشته است؛ واکنش‌هایی از سوی هواداران این تیم که در تلخ‌ترین آنها هم رگه‌هایی از طنز دیده می‌شود. البته هواداران تیم‌های رقیب هم سنگ تمام گذاشته‌اند و با جملات و توییت های طنز، حسابی به این تیم و هوادارانش طعنه زده‌اند. در ادامه تعدادی از این جملات و توئیت‌ها را بخوانید:

فوری از حدادی: به ما گفته بودن تیم بازنده به آسیا میره!

پرسپولیس با این نتیجه مدال برنز خودش رو قطعی کرد.

این همه گفتین استقلال تو آسیا قهرمان تورنمنت چهارجانبه شده، بعد خودتون تو تورنمنت سه‌جانبه سوم شدین!

الان اگه گل‌گهر چادرملو را ببره، پرسپولیس میره جدول شانس مجدد؟

یکی بقیه گروه‌ها رو چک کنه ببینیم چه تیمایی اگه ببازن پرسپولیس به عنوان بهترین تیم سوم میاد بالا؟

آخرین تیمی که رفت سطح دو آسیا، خاطرات خوبی به جا نذاشت. همون بهتر کسی نره.

پیشنهاد بعدی حدادی: تورنمنت تک‌جانبه برگزار کنید بین تیم‌هایی که اسمشون با پ شروع میشه.

حدادی اعلام کرد به دلیل گل دقیقه آخری چادرملو به Cas شکایت خواهد کرد.

آقا لیگ قهرمانان آسیای سه نداریم که پرسپولیسو بفرستیم اونجا؟

حدادی طفلک واسه این تورنمنت سه‌جانبه تا نهاد ریاست جمهوری رفته بود!

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار