menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس

حمله حدادی به بازیکنان پرسپولیس؛ بیایید قراردادهایتان را فسخ کنید!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل پرسپولیس در پایان بازی تیمش مقابل چادرملو، شدیدا از برخی از شاگردان اوسمار انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در تورنمنت سه‌جانبه هم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و از کسب سهمیه آسیایی بازماند. این درحالی است که پرسپولیسی‌ها از مدتها قبل تمرینات خود را آغاز کرده بودند و بسیار امید داشتند که از این طریق به لیگ قهرمانان آسیا دو راه پیدا کنند اما این اتفاق رخ نداد. حالا چادرملو با شکست دادن پرسپولیس باید به مصاف گل گهر برود و در صورت کسب پیروزی در این مسابقه، مسافر لیگ قهرمانان آسیا دو خواهد شد.

در پایان این مسابقه، پیمان حدادی مصاحبه جنجالی با خبرنگاران داشت وحسابی علیه بازیکنان پرسپولیس صحبت کرد و بهتر است بگوییم به آن‌ها تاخت! البته بازیکنان پرسپولیس بخشی از این ناکامی بزرگ هستند نه همه آن! موضوعی که به‌نظر می‌آید مدیرعامل پرسپولیس آن را تا حد زیادی نادیده گرفته است. 

حدادی از تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس درخواست کرد که اگر واقعا پرسپولیس را دوست دارند فردا به ساختمان باشگاه بروند و قراردادشان را فسخ کنند! این صحبت‌های حدادی نشان می‌دهد که او موضع تندی نسبت به بازیکنان تیم دارد و کاملا با آن‌ها وارد جنگ شده است.

حدادی گفت: " تیم مدیریتی تمام تلاش خود را کرد تا بازی در زمین مسابقه مشخص شود. من نمیدانم این چه نوع بازی است، آقای اوسمار و هاشمیان و کارتال و گاریدو آمدند و رفتند، واقعا کاذرفنی مشکل داشت؟ نصف تیم ما ادعای تیم ملی دارند اما این چه نوع بازی است؟ چقدر هوادار باید حرص بخورد و استرس داشته باشد؟ مگر ما برای بازیکنان کم گذاشتیم؟ پولشان را به موقع گرفتند و بهترین قرارداد را داشتند و اردوی پیش فصل و نیم فصل. من نمیدانم این چه شرایطی است."

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار