menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس

در آستانه دیدار با پالایش نفت؛ بازیکنان صنعت نفت اعتصاب کردند

پایگاه خبری فوتبالی- در آستانه دیدار حساس برابر پالایش نفت، بازیکنان صنعت نفت آبادان اعصاب کردند.


به گزارش فوتبالی، در پی مشکلات به وجود آمده در خصوص نیمکت صنعت نفت آبادان، حالا از اردوی این تیم خبر رسیده است که بازیکنان به دلیل حمایت از سیروس پورموسوی اعتصاب کرده‌اند.


پس از ماجرای جنجالی پورموسوی نام نوری به عنوان سرمربی موقت مطرح شد. انتخابی که با واکنش این مربی همراه شد و او نسبت به این تصمیم موضع گرفت. همزمان تعدادی از بازیکنان صنعت نفت با انتشار استوری‌های مشابه در صفحات شخصی خود، حمایتشان از پورموسوی را نشان دادند و به تصمیم باشگاه واکنش نشان دادند.


در ادامه این اعتراض‌ها، بازیکنان حاضر نشدند در تمرین امروز شرکت کنند و تمرین این تیم امروز برگزار نشد تا بحران برای صنعت نفت جدی‌تر شود.

 این اتفاق تنها چند روز پیش از دیدار حساس برابر پالایش نفت رخ داده و نگرانی‌ها را درباره شرایط این تیم افزایش داده است.


حال مهم‌ترین سوال، وضعیت نیمکت صنعت نفت برای مسابقه روز شنبه است. با توجه به انصراف نوری از نشستن روی نیمکت تیم آبادانی، هنوز مشخص نیست چه کسی هدایت زردپوشان را در این مسابقه حیاتی بر عهده خواهد داشت.


ناگفته نماند پیش از این تیم‌های شهرداری نوشهر و مس سونگون در هفته‌های اخیر با تغییرات مشابهی در کادر فنی خود مواجه شده بودند.

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار