menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس

برتری تیم جوانان ایران مقابل بنفش‌های تهران

پایگاه خبری فوتبالی- مرحله اول اردوی تیم جوانان ایران به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال جوانان ایران که از جمعه ۲۹ خرداد، نخستین اردوی آماده‌سازی خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا آغاز کرده است، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز(سه‌شنبه) در نخستین بازی تدارکاتی‌اش مقابل تیم دسته اولی هوادار قرار گرفت.

در این بازی که در ۳ زمان ۳۰ دقیقه‌ای برگزار شد، شاگردان قاسم حدادی‌فر با ۳ ترکیب متفاوت به مصاف حریف رفتند و با ارائه یک بازی برتر در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیدند.

گل اول بازی در زمان ۳۰ دقیقه‌ای دوم روی حرکت‌ انفجاری امیرحسین فارسی و با ضربه دقیق ماهان بهشتی به ثمر رسید.

در زمان سوم هم با حرکت ماهان علیپور و پاس در عرض این بازیکن، عباس رفیع موفق شد گل دوم تیم جوانان ایران را به ثمر برساند.

علی تارقلی‌زاده، رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون همراه با سمیه دهقانیان، رئیس دپارتمان جوانان فدراسیون با حضور در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال این بازی را نظاره کردند.

با انجام این بازی، مرحله نخست اردوی تیم جوانان به اتمام رسید و ملی‌پوشان از ۸ تا ۱۲ تیر، مرحله بعدی اردوی خود را به میزبانی هیات فوتبال اصفهان برگزار خواهند کرد.

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار