پایگاه خبری فوتبالی- یک سرمربی لیگ برتری برای ماندن در تیمش، دست به کار عجیبی زده است.
به گزارش فوتبالی، هر چند که مهمترین اتفاقات فوتبالی در این روزها مربوط به جام جهانی ۲۰۲۶ و حواشی آن میشود اما با نزدیک شدن به نقلوانتقالات تابستان، در لیگ برتر هم اتفاقات جالبی در حال وقوع است.
جدیدترین موردی که میتوان به آن اشاره کرد، تصمیم عجیب سرمربی لیگ برتری است که برای ماندن در کادر فنی تیم خود دست به کار عجیبی زده است.
آنطور که مهر نوشته، جناب سرمربی، یک مربی خارجی را به عنوان جانشینش معرفی کرده تا خودش در فصل جدید، دستیار این سرمربی روی نیمکت تیم بنشیند.
این سرمربی یک گزینه خارجی که در تیمهای تهرانی نتایج ضعیفی گرفته بود را به مدیران باشگاه معرفی کرده تا با او قرارداد ببندند و خودش به عنوان دستیار در این تیم بماند.
نکته اینجاست که سرمربی مذکور تاکید کرده است که در صورت جذب گزینه مد نظرش به عنوان سرمربی جدید، خود به عنوان دستیار در کنارش خواهد ایستاد و حاضر است از سرمربیگری کنار برود. اما ماجرا زمانی جالبتر میشود که مدیران این باشگاه با همان گزینه خارجی در حال مذاکره هستند تا در صورت توافق او را به عنوان سرمربی تیم در فصل جدید معرفی کنند.