menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس

استوری لوشکیا؛ بی‌تفاوت به تهدید تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی - رگی لوشکیا با انتشار پیامی احساسی در صفحه شخصی خود از هواداران تراکتور خداحافظی کرد.


به گزارش فوتبالی، در حالی که طی روزهای اخیر خبر حضور هافبک آلبانیایی در الظفره امارات منتشر شده بود، لوشکیا با انتشار یک استوری‌ در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ، از تصمیمش برای پایان دادن به دوران حضورش در فوتبال ایران خبر داده است.

او در بخشی از پیام خود تأکید کرد که به دلیل شرایط فعلی ایران تصمیم دشواری برای ترک این کشور گرفته و به همین دلیل با باشگاه و هواداران تراکتور خداحافظی می‌کند تا مشخص شود دلیل لوشکیا برای فسخ، شرایط جنگی و احتمالاً استفاده از بندر فورس ماژور بوده است.


لوشکیا در ادامه این پیام از هم‌تیمی‌ها، اعضای کاد رفنی، کارکنان باشگاه و هواداران تراکتور بابت حمایت‌ها و خاطرات مشترک تشکر کرده و نوشته است که این دوران را همیشه به خاطر خواهد سپرد. هافبک آلبانیایی در پایان هم برای تراکتور در ادامه مسیر آرزوی موفقیت کرده و با عبارت «یاشاشین تراکتور» صحبت‌هایش را تمام کرده است.

این استوری در شرایطی منتشر شده که چند روز قبل خبر پیوستن لوشکیا به باشگاه الظفره امارات در رسانه‌ها منتشر شده بود و با واکنش رسمی باشگاه تراکتور همراه شد.


باشگاه تراکتور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که لوشکیا همچنان دو فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و تمامی تعهدات مندرج در قرارداد وی از سوی باشگاه به طور کامل انجام شده است. همچنین در این بیانیه تأکید شده که هیچ رضایت‌نامه‌ای برای جدایی این بازیکن صادر نشده و باشگاه از جزئیات انتقال او ابراز بی‌اطلاعی کرده است.


تراکتور همچنین اعلام کرده موضوع از طریق خود بازیکن و وکیل او در حال پیگیری است و برای حفظ حقوق باشگاه، اقدامات قانونی لازم را انجام خواهد داد.


به این ترتیب، در حالی که لوشکیا با انتشار پیامی احساسی عملاً با هواداران تراکتور خداحافظی کرده، وضعیت حقوقی جدایی او همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید دید در روزهای آینده این پرونده چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار