menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس

ادعای عجیب بیرانوند: نیوزیلند را برای ما کوچک کردند!

پایگاه خبری فوتبالی- بیرانوند مقصر از دست رفتن دو امتیاز بازی با نیوزیلند را معرفی کرد.


به گزارش فوتبالی، دقایقی بعد از شروع بازی اول تیم ملی در جام جهانی 2026 مقابل نیوزیلند، به نظر می‌رسید شاگردان امیر قلعه‌نویی کمی غافلگیر شده‌اند و انتظار روبرو شدن با چنین تیمی را نداشتند. آنها دو گل خیلی راحت از این تیم دریافت کردند و به سختی توانستند این دو گل خورده را جبران کنند و به بازی برگردند


در واقع به نظر می‌رسید بازیکنان تیم ملی، نیوزیلند را دستکم گرفته بودند و تصور می‌کردند به راحتی می‌توانند این تیم را شکست بدهند ولی این اتفاق رخ نداد. شاید اگر بازیکنان تیم ملی واقع‌بینانه‌تر با نیوزیلند روبرو می‌شدند، می‌توانستند این تیم را شکست دهند و با پیروزی به استقبال بازی با بلژیک بروند.


ساعتی قبل، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران در تماس تصویری با برنامه جام 26، درباره بازی با نیوزیلند صحبت کرد. او در پاسخ به سوالی درباره از از دست رفتن دو امتیاز این بازی گفت: «از نظر من، اگر نیوزیلند از دست ما در رفت، مقصر بازیکنان نبودند. مقصر کسانی بودند که این تیم را برای ما کوچک کردند. ساده دیدن بازی با نیوزیلند روی ذهن بازیکنان ما تاثیر گذاشت. اما هیچ وقت نباید چنین اتفافاتی رخ بدهد. به همین کیپ‌ورد نگاه کنید که مقابل اسپانیا چه کرد! این همان تیمی است که شما می‌گفتید نباید مقابلش بازی می‌کردیم و باید با مصر روبرو می‌شدیم. اما دیدید که کیپ‌ورد در برابر اسپانیا و اروگوئه چه بازی‌های خوبی انجام داد. باید قبول کنیم که بعضی از تیم‌ها شاید از لحاظ اسم و رسم بزرگ نباشند اما بازیکنان خوبی دارند.»

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار