پایگاه خبری فوتبالی- چهارمین تمرین تاکتیکی تیم ملی جوانان ایران عصر امروز برگزار شد.
به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، چهارمین تمرین تاکتیکی تیم ملی فوتبال جوانان ایران از ساعت ۱۸ امروز در زمین شماره ۳ مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
پیش از آغاز تمرین، علی تارقلیزاده، رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال، در محل تمرین حضور یافت و با اعضای کادر فنی و بازیکنان دیدار کرد.
تمرین امروز با گرم کردن بدون توپ آغاز شد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی، حرکات کششی را انجام دادند. در ادامه، ملیپوشان آیتم راندو ۵ در مقابل ۲ را به اجرا گذاشتند.
بخش اصلی تمرین به مرور تاکتیکهای بیلدآپ (بازیسازی از عقب زمین) اختصاص داشت. همچنین بازیکنان در ادامه، برنامههای مختلف مربوط به ضربات ایستگاهی در فازهای دفاعی و هجومی را مرور کردند.
در طول تمرین، شور، نشاط و انگیزه بالای بازیکنان کاملاً مشهود بود و قاسم حدادیفر نیز با تذکرهای فنی و نکات ریز تاکتیکی، به صورت مداوم روند اجرای برنامهها را اصلاح میکرد و از بازیکنان میخواست با تمرکز و دقت بیشتری دستورات کادر فنی را اجرا کنند.
چهارمین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در نهایت پس از ۵۰ دقیقه به پایان رسید و ملیپوشان به سرد کردن بدنها پرداختند.