پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی، صعود تیم نساجی مازندران به لیگ برتر فوتبال را تبریک گفت.
به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است:
صعود مجدد تیم فوتبال نساجی مازندران به بیستوششمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس)، مایه خرسندی جامعه فوتبال کشور است.
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، این موفقیت ارزشمند و بازگشت شایسته یکی از تیمهای اصیل، ریشهدار و پرهوادار فوتبال ایران را به مدیران، کادر فنی، بازیکنان، کارکنان باشگاه نساجی و همچنین مردم شریف و فوتبالدوست استان مازندران تبریک میگوید.
فوتبال ایران همواره از شور، اصالت و حمایت پرشور هواداران مازندرانی بهرهمند بوده و حضور نساجی در سطح اول فوتبال کشور، بر جذابیت و کیفیت رقابتها خواهد افزود.
برای این تیم محبوب و مردمی در فصل پیشرو آرزوی موفقیت، سربلندی و درخشش داریم و امیدواریم شاهد رقابتهایی جذاب، تماشایی و همراه با احترام متقابل میان تمامی تیمها باشیم.