menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس

پیام تبریک باشگاه پرسپولیس در پی صعود نساجی به لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی، صعود تیم نساجی مازندران به لیگ برتر فوتبال را تبریک گفت.


به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است:


صعود مجدد تیم فوتبال نساجی مازندران به بیست‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس)، مایه خرسندی جامعه فوتبال کشور است.


باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، این موفقیت ارزشمند و بازگشت شایسته یکی از تیم‌های اصیل، ریشه‌دار و پرهوادار فوتبال ایران را به مدیران، کادر فنی، بازیکنان، کارکنان باشگاه نساجی و همچنین مردم شریف و فوتبال‌دوست استان مازندران تبریک می‌گوید.


فوتبال ایران همواره از شور، اصالت و حمایت پرشور هواداران مازندرانی بهره‌مند بوده و حضور نساجی در سطح اول فوتبال کشور، بر جذابیت و کیفیت رقابت‌ها خواهد افزود.


برای این تیم محبوب و مردمی در فصل پیش‌رو آرزوی موفقیت، سربلندی و درخشش داریم و امیدواریم شاهد رقابت‌هایی جذاب، تماشایی و همراه با احترام متقابل میان تمامی تیم‌ها باشیم.


منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار