اخراج سرمربی جدید تیم ملی کامرون پیش از اولین بازی‌اش!

اخراج سرمربی جدید تیم ملی کامرون پیش از اولین بازی‌اش!

پایگاه خبری فوتبالی - ساموئل اتوئو بازیکن اسبق بارسلونا و اینتر مشکل ترین لحظاتش را به عنوان رییس فدراسیون کامرون تجربه می کند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم اسبق اینتر با فشار مقامات دولتی مجبور شده بود که مارک بریس را به عنوان سرمربی تیم ملی کامرون انتخاب کند اما برای یک بار دیگر نشان داد که زیر بار حرف زور نمی رسد. در حقیقت سرمربی تیم ملی کامرون تنها یک ماه و نیم بعد از آن که با فشار مقامات دولتی استخدام شده بود، اخراج شده بود. موئله کومبی وزیر ورزش کامرون شخصا در انتصاب این مربی نقش داشت. این مربی جانشین ریگوبرت سانگ شده بود که پس از حذف کامرون از جام ملت های آفریقا، برکنار شده بود. تیم ملی کامرون در مسابقات جام ملت های آفریقا نمایش خوبی نداشت و توسط نیجریه حذف شده بود. 

اتوئو با استخدام بریس مخالف بود و انتخاب این مربی را غیرقانونی می دانست و در مراسم معارفه او شرکت نکرد. در نهایت برای رفع اختلافات قرار شد که یکی از دستیاران این مربی توسط فدراسیون فوتبال کامرون و دستیار دیگر توسط وزارت ورزش انتخاب شود.

در نهایت روز سه شنبه کمیته المپیک کامرون و سازمان لیگ این کشور تصمیم گرفتند که گزینه های انتخاب شده توسط اتوئو را رد کنند و رییس فدراسیون کامرون نیز در واکنش به این اتفاق، تصمیم گرفت که بریس و کل دستیارانش را برکنار کند!

4125