هیچ کسی نمی‌خواهد سرمربی بایرن مونیخ شود!

هیچ کسی نمی‌خواهد سرمربی بایرن مونیخ شود!

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ همچنان در تلاش است تا دوران جدیدش را با مربی جدیدی آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، توماس توخل از سه ماه پیش، جدایی خود را از بایرن مونیخ در پایان فصل اعلام کرد. باواریایی ها در این مدت با مربیان مختلفی مذاکره کردند و از همگی پاسخ منفی شنیدند و به نظر می رسد که برای انتخاب مربی جدیدشان دچار یک بحران شده باشند. 

گزینه اول بایرن مونیخ، ژابی آلونسو بود که در روز 29 مارس اعلام کرد که در لورکوزن می ماند و بدین ترتیب به باواریایی ها پاسخ منفی داد. بدین ترتیب بایرن نتوانست این مربی اسپانیایی را راضی کند.  در روز هجدهم آوریل، یولیان ناگلسمن اعلام کرد که قراردادش را با فدراسیون فوتبال آلمان تمدید کرده است و بدین ترتیب بحث استخدام این مربی نیز منتفی شد و بایرن نتوانست مربی سابقش را برگرداند. 

باواریایی ها بعد از آن تمرکزشان را روی استخدام رالف رانگنیک سرمربی سابق منچستریونایتد گذاشتند که باز هم موفق نبودند و این مربی در روز اول می اعلام کرد که در تیم ملی اتریش می ماند. این شرایط باعث شد تا مدیران بایرن نظرشان را در مورد توخل تغییر بدهند و به دنبال ادامه همکاری با این مربی باشند اما توخل نیز برای ادامه همکاری به توافق نرسید و تصمیم گرفت که جدا شود. 

با وجود شایعات، بایرن مونیخ اعلام کرد که بحث جذب روبرتو ده زربی، سرمربی سابق برایتون نیز منتفی است و از سویی بیلد گزارش داده است که راجر اشمیت سرمربی بنفیکا نیز پیشنهاد بایرن را رد کرده است!

البته بیلد گزارش داده است که بایرن علاوه بر نام های مذکور با مربیان دیگری نیز صحبت کرده اند که همگی پاسخ منفی داده اند و اسم آنها رسانه ای نشده است. 

4125