تردید اوسمار برای انتخاب مهندس پرسپولیس؛ رفیعی یا اسدبیگی؟

تردید اوسمار برای انتخاب مهندس پرسپولیس؛ رفیعی یا اسدبیگی؟

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای بازی با استقلال خوزستان آماده می‌شود که بار دیگر با چالش انتخاب بازیکنان اصلی در میانه میدان روبرو شده است.

به گزارش فوتبالی، اوسمار ویه‌را سرمربی سرخپوشان پایتخت در حالی تیمش را برای دیدار روز جمعه ۴ خرداد با استقلال خوزستان آماده می‌کند که با ۵۹ امتیاز در رتبه دوم حضور داشته و تنها یک امتیاز با استقلال تهران که در صدر جدول است فاصله دارد. همین موضوع حساسیت بازی‌های پیش روی دو تیم را افزایش داده است تا حساسیت در انتخاب ترکیب اصلی برای هر یک از بازی‌ها بیش از پیش شود.

سرمربی برزیلی پرسپولیس در حالی تیمش را آماده بازی کرده است که سروش رفیعی با پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت خود بار دیگر به جمع هافبک‌های مد نظر کادر فنی بازگشته است. رفیعی که بازی‌سازی پرسپولیس را در بیشتر بازی‌های فصل جاری بر عهده داشته است از زمان روی کار آمدن ویه‌را از ارکان اصلی تاکتیک‌های تهاجمی تیمش بوده است.

این در حالی است که سینا اسدبیگی نیز در هر بازی که جای رفیعی را پر کرده بود نیز عملکرد قابل قبولی داشت و در آخرین بازی پرسپولیس مقابل هوادار تهران هم بازی قابل قبولی داشت اما بار دیگر باید منتظر تصمیم مهم کادر فنی برای بازی کردن باشد.

بدون شک ویه‌را بار دیگر رفیعی را انتخاب نخست خود برای بازی‌سازی خواهد دانست تا گزینه‌های بعدی شانس کمتری داشته باشند. سرمربی برزیلی پرسپولیس نه تنها از عملکرد هافبک‌های باتجربه خود رضایت دارد بلکه بازیکنان جوان زیر ۲۱ سال همچون حسین حاجی زاده و علیرضا عنایت هم در تمرین‌ها به خوبی حضور دارند تا کادر فنی پرسپولیس اصرار به تمدید بلندمدت قرارداد آنها با تیم بزرگسالان شود.

7474