ظاهر متفاوت بازیکن عراقی در تمرینات تراکتور (عکس)

ظاهر متفاوت بازیکن عراقی در تمرینات تراکتور (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک عراقی تراکتور با شکل و شمایل جدید در تمرین تیمش حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، صفا هادی هافبک عراقی تراکتوری هاست که دومین فصل حضور خود در جمع تی‌تی‌ها را پشت سر می‌ گذارد. بازیکنی که در پایان فصل قراردادش با قرمزها به اتمام خواهد رسید و به نظر می‌رسد که مدیران این تیم تمایلی به تمدید قرارداد وی نخواهند داشت.

البته خود صفا هم گویا علاقه دارد در پایان فصل تراکتور را ترک کند و در گفت و گویی با یک سایت عراقی این موضوع را عنوان داشته است. هافبک عراقی در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار “فوتبالی” صحبت های خود با رسانه عراقی مبنی بر تمایلش بابت جدایی در پایان فصل را تایید کرد.

صفا که همواره منتقدان سرسختی بین هواداران تیم خود داشته، با توجه به اینکه در پست هافک دفاعی به نوعی تنها بازیکن تیمش محسوب می شود، در اکثر بازی های این فصل تراکتور بازی کرده و در ترکیب حمید مطهری هم همانند پاکو خمز حضور دارد.

صفا اما در بازی قبلی تراکتور در جام حذفی مقابل مس رفسنجان برخورد شدیدی با بازیکن حریف داشت و بینی وی شکست و در ادامه با پانسمان به بازی ادامه داد. پس از اتمام مسابقه هم چهره صفا هادی با کبودی زیر چشمان و بینی شکسته نشان دهنده وخامت حال وی بود و حتی این هافبک عراقی پس از پایان بازی با مس مستقیماً به بیمارستان رفت.

همین اتفاق باعث شده تا هادی با محافظی مشکی بر صورت که در تمرینات تیمش در تهران شرکت کند و باید دید می تواند در بازی مقابل پیکان که به تعویق هم افتاده برای تیمش به میدان برود یا نه.

1997