اصفهانیان: ساپورت داوری یک باشگاه در یک فصل؟ نه پیشنهادی نداشتم!

اصفهانیان: ساپورت داوری یک باشگاه در یک فصل؟ نه پیشنهادی نداشتم!

پایگاه خبری فوتبالی - رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال مدعی است زمانی که داور فوتبال بوده، به وی پیشنهاداتی شده که قبول نکرده است.

به گزارش فوتبالی، بحث فساد در فوتبال این روزها داغِ داغ است و نقل قول های متفاوتی از اهالی فوتبال مطرح می شود. در همین راستا فریدون اصفهانیان رئیس سابق کمیته داوران هم درباره این موضوع صحبت کرده و گفته زمانی که داور فعال فوتبال بوده به وی پیشنهاداتی شده که قبول نکرده است.

اصفهانیان که با ایران‌ورزشی صحبت کرده در پاسخ به این سوال که آیا در زمان ریاست وی پیشنهاد وسوسه انگیزی مبنی بر دادن رشوه به خود او یا اعضای کمیته تحت امرش شده یا نه، گفته است: " شاید هم شده باشد اما زمانی که داور بودم پیشنهاداتی شده بود اما ما همان روز به کمیته داوران موضوع را اعلام کردیم و برای داوری هم به زمین نرفتیم. من آن زمان داور بودم و به ما پیشنهاد شد و ما هم همه چیز را در اختیار فدراسیون قرار دادیم و به زمین هم نرفتیم."

داور بازنشسته فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که این موضوع مربوط به کدام بازی است، پاسخی نداد اما اظهار داشت که اگر یک تیم می‌باخت به لیگ پایین تر سقوط می‌کرد.

بخش جالب دیگر صحبتهای اصفهانیان بخشی است که او گفته اینکه از وی بخواهند یک فصل باشگاهی، یک تیم را ساپورت کنند، چنین پیشنهادی را دریافت نکرده است.

1997