واکنش بامزه دروازه‌بان آرسنال به شایعه توافق به نیوکاسل

واکنش بامزه دروازه‌بان آرسنال به شایعه توافق به نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی - ساعاتی پیش جیمز گرین خبرنگار اسکای اسپورت مدعی شده بود که آرون رمزدیل دروازه بان آرسنال پیشنهاد نیوکاسل را پذیرفته و فصل آینده به این تیم ملحق می شود.

به گزارش فوتبالی، این منبع، قیمت رمزدیل را پانزده میلیون یورو تعیین کرده بود اما دروازه بان آرسنال در پیامی جالب این ادعا را تکذیب کرد. در حقیقت او شکلک خنده را در صفحه توییتر خود منتشر کرد تا نشان بدهد که این شایعه را اصلا جدی نگرفته است.  وی نوشت:" این خبر را تازه دریافت کردم (شکلک خنده)."

رمزدیل بدین ترتیب ادعایی که خبرنگار اسکای اسپورت مدعی کرده بود را تکذیب کرد تا این شایعه چندان دوام نداشته باشد. این دروازه بان در این فصل فقط یازده بازی در آرسنال داشته که دوازده گل خورده و سه کلین شیت داشته است. به نظر می رسد که وقت جدایی رمزدیل از آرسنال رسیده و این دروازه بان اگر بخواهد شانس بیشتری برای دقایق داشته باشد، باید جدا شود اما به نظر می رسد که فعلا بحث پیوستنش به نیوکاسل منتفی است. 

رمزدیل تا 2026 با آرسنال قرارداد دارد که در حال حاضر قیمتش در سایت ترانسفرمارکت 25 میلیون یوروست. این دروازه بان انگلیسی و 190 سانتی متری، در سن 26 سالگی باید تصمیم مهمی در مورد آینده اش بگیرد چرا که حق اشتباه ندارد.

4125