روزهای عجیب قدوس در برنتفورد؛ تبعید به نیمکت بعد از جام ملت‌های آسیا

روزهای عجیب قدوس در برنتفورد؛ تبعید به نیمکت بعد از جام ملت‌های آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- سامان قدوس این روزها شرایط عجیبی را در انگلیس تجربه می کند.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر انگلیس در شرایطی به ایستگاه پایانی خود رسیده که سامان قدوس ملی‌پوش ایرانی برنتفورد در این فصل شرایط عجیبی را تجربه کرد. او امیدوار است حداقل در هفته پایانی برای دقایقی برای تیمش به میدان برود.

سامان قدوس که پس از پایان قراردادش با برنتفورد از جمع شاگردان توماس فرانک جدا شد، ابتدای فصل جاری دوباره به این تیم بازگشت و قرارداد خود را یک فصل دیگر تمدید کرد. این بار شرایط برای قدوس بر خلاف گذشته بود و او که به آچار فرانسه برنتفورد تبدیل شده بود، در بسیاری از بازی‌ها فیکس بود و شرایط خوبی را در لیگ برتر انگلیس تجربه می‌کرد. اما پس از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ورق برای سامان قدوس برگشت و حالا او به نیمکت نشین مطلق تبدیل شده است.

ملی پوش ایرانی برنتفورد که پیش از جام ملت‌ها 726 دقیقه برای این تیم به میدان رفته بود، پس از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تنها 13 دقیقه به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته و در 7 دیدار اخیر حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرده است و حالا در شرایطی که تنها یک هفته تا پایان لیگ برتر انگلیس باقی مانده، سامان قدوس وضعیت مبهمی برای ماندن یا نماندن در این تیم دارد.

2636