جزییات توافق سرمربی آینده یوونتوس با بیانکونری‌ها

جزییات توافق سرمربی آینده یوونتوس با بیانکونری‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو موتا از هفته ها پیش برای پیوستن به یوونتوس در فصل آینده به توافق رسیده و حالا جزئیات قرارداد این مربی با بیانکونری ها مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی، موتا با یوونتوس قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید اختیاری برای یک سال بیشتر امضا کرده است. دستمزد این مربی نیز سالی 3.5 میلیون یورو خواهد بود. همه جزئیات نهایی شده است و فقط این نکته باقی مانده تا یوونتوس به صورت رسمی این انتخاب را اعلام کند. بدین ترتیب آلگری در پایان فصل  و در فاصله یک سال تا اتمام قراردادش از یووه جدا می شود و موتا به جای او روی نیمکت تیم تورینی می نشیند. موتای 41 ساله در این فصل عملکرد بسیار درخشانی در بولونیا داشت اما  به نظر می رسد که تصمیم قطعی خود را گرفته تا گام بزرگ بعدی را در دوران مربیگری خود بردارد.

بولونیا همه تلاش خود را انجام داد تا مانع از جدایی موتا شود.  قرارداد این مربی با بولونیا در پایان فصل به  اتمام می رسد و می تواند آزادانه مقصد بعدی خود را انتخاب کند.  بولونیایی ها به یوونتوس پیشنهاد افزایش دستمزد و پاداش را داده بودند اما به نظر می رسد که تصمیم موتا ربطی به پول ندارد بلکه می خواهد در باشگاهی بزرگ تر کار کند. او از میلان نیز پیشنهاد داشت اما به نظر می رسد که یوونتوس را انتخاب کرده است. 

4125