مشکل تیم ملی فوتبال برای سفر به هنگ کنگ

مشکل تیم ملی فوتبال برای سفر به هنگ کنگ

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی تمام سفرهای اخیر خود را با پرواز چارتر هواپیمایی وارش انجام داده اما با توجه به قوانین هنگ کنگ، در سفر به این کشور نمی‌تواند از پروازهای این شرکت استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال کشورمان برای برگزاری 2 بازی نهایی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2026 از شنبه 12 خرداد با حضور تمامی نفرات آغاز خواهد شد و شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از 2 روز تمرین در تهران، باید برای برگزاری بازی با هنگ کنگ عازم این کشور شوند.

در شرایطی که تیم ملی تمام سفرهای اخیر خود را با پرواز چارتر هواپیمایی وارش انجام داده، با توجه به قوانین هنگ کنگ، در این سفر نمی‌توان از پروازهای این شرکت استفاده کرد.

فدراسیون فوتبال در هفته‌های اخیر مذاکرات مثبتی برای سفر به هنگ‌کنگ با یکی از شرکت‌های هوایی انجام داده که البته هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

البته پروازهای این شرکت نیز به دلیل بعد مسافت نمی‌توانند مستقیم در خاک هنگ‌کنگ به زمین بنشینند و به همین دلیل مسئولان تیم ملی شاید مجبور شوند اعضای تیم را با 2 پرواز به این کشور برسانند. با این وجود با توجه به اینکه تیم ملی باید پس از دیدار با هنگ‌کنگ که 17 خرداد انجام خواهد شد، بلافاصله برای برگزاری دیدار برگشت با ازبکستان به تهران بازگردد، فدراسیون فوتبال در تلاش است کوتاه‌ترین مسیر پروازی را برای ملی‌پوشان در نظر بگیرد تا آنها با شرایط بهتری برای برگزاری دیدار سرگروهی به مصاف ازبک‌ها بروند.

با این تفاسیر باید دید در فاصله کمتر از 20 روز تا بازی با هنگ‌کنگ چه شرایطی برای پرواز تیم ملی در نظر گرفته خواهد شد.

1999