سرمربی میلان در فصل 25-2024 انتخاب شد؟

سرمربی میلان در فصل 25-2024 انتخاب شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار ایتالیایی مدعی شده است که مارسلو گایاردو سرمربی ارژانتینی الاتحاد قرار است که فصل آینده هدایت میلان را به عهده بگیرد.

به گزارش فوتبالی، گزارشات حاکی از آن است که این مربی تصمیم گرفته که قراردادش را با باشگاه عربستانی فسخ کند تا هدایت میلان را در فصل آینده به خدمت بگیرد. جولن لوپتگی گزینه اصلی میلانی ها بود که تصمیم گرفت که به کارش در لیگ انگلیس ادامه بدهد و حالا به نظر می رسد که روسونری ها تصمیم گرفته اند که گایاردو را به خدمت بگیرند. 

گایاردو در این فصل پس از برکناری نونو سانتو هدایت الاتحاد را به عهده گرفت که نتوانست این تیم را از نتایج ضعیف نجات بدهد. این مربی پیش از حضور در الاتحاد با موفقیت در لیگ آرژانتین نام خود را سر زبان ها انداخته بود و شایعاتی در مورد حضورش در تیم های بزرگ نظیر رئال مادرید و بارسلونا نیز مطرح شده بود.

در صورتی که گایاردو به میلان ملحق شود، می تواند اولین تجربه بزرگ اروپایی خود را داشته باشد آن هم در حالی که بهترین لحظات دوران مربیگری خود را در باشگاه ریورپلاته داشته است.  البته روسونری ها با گزینه های دیگری نظیر سرجیو کونسیسائو یا پائولو فونسکا نیز مذاکره کرده اند که تلاش های آنها نتیجه ای در بر نداشته است. 

البته مشکل اصلی میلان برای استخدام گایاردو ممکن است که مربوط به دستمزد نجومی او باشد. این مربی در الاتحاد سالی 22 میلیون یورو دستمزد می گیرد که قطعا میلان حاضر به پرداخت چنین دستمزدی به او نیست. 

4125