بنابر شایعات؛ سرمربی آرژانتینی الاتحاد عربستان برکنار شد

بنابر شایعات؛ سرمربی آرژانتینی الاتحاد عربستان برکنار شد

پایگاه خبری فوتبالی- مربی آرژانتینی الاتحاد دومین مربی سرشناس جدا شده در فصل جاری از تیم عربستانی لقب گرفت.

به گزارش فوتبالی، پس از کسب نتایج ضعیف در لیگ عربستان مارسلو گایاردو سرمربی آرژانتینی قهرمان فصل گذشته لیگ عربستان از  این باشگاه جدا شد. مارسلو گایاردو تنها چند ماه بعد از حضور بر روی نیمکت الاتحاد به عنوان جانشین نونو اسپیریتو مربی پرتغالی ، از این تیم خداحافظی کرد.

چندی پیش و پس از برکناری مربی پرتغالی با اعلام باشگاه الاتحاد عربستان سعودی، مارسلو گایاردو، سرمربی مشهور آرژانتینی به عنوان جانشین نونو اسپریتو سانتو، هدایت تیم فوتبال این باشگاه را بر عهده خواهد گرفت. قرارداد گایاردو با الاتحاد تا تابستان ۲۰۲۵ با قابلیت تمدید دو ساله تا تابستان ۲۰۲۷ بسته شده بود. این مربی که یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال آمریکای جنوبی است و با تیم ریورپلاته به جام های گوناگونی رسید در دوران حضور در فوتبال آسیا روزهای موفقی را سپری نکرد.

چندی پیش این مربی با ستاره فرانسوی تیم الاتحاد به مشکل برخورد کرد. کریم بنزما که که بعد از هفته‌ ها در تمرینات الاتحاد حاضر شده بود ، پس از اینکه از دستورات گایاردو برای انفرادی تمرین کردن سرپیچی کرد مجددا از تمرینات تیم و لیست بازی بعدی این تیم کنار گذاشته شد و باعث افت روحی این ستاره فرانسوی هم شد.

۱۰۰۹