قهرمانی زنان منچستریونایتد در روزهای بد تیم مردانشان

قهرمانی زنان منچستریونایتد در روزهای بد تیم مردانشان

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال زنان منچستریونایتد دیشب با برتری مقابل تاتنهام قهرمان جام حذفی فوتبال زنان انگلیس شد تا بالاخره قسمت قرمز رنگ منچستر هم رنگ شادی به خود ببیند.

به گزارش فوتبالی، فینال مسابقات جام حذفی فوتبال زنان انگلیس دیشب بین منچستریونایتد و تاتنهام برگزار شد. این دو تیم که در لیگ شانسی برای قهرمانی ندارند برای کسب جام حذفی پای به میدان گذاشتند. منچستریونایتد در این دیدار تیم برتر مسابقه بود و در پایان با گل های گارسیا(۲)، تون و ویلیامز با نتیجه چهار بر صفر تاتنهام را شکست داد و قهرمان جام حذفی انگلیس شد.

این برای نخستین بار بود که تیم فوتبال زنان منچستریونایتد قهرمانی در این جام را تجربه می کند.

پیروزی و قهرمانی دیشب تیم فوتبال زنان منچستریونایتد در جام حذفی انگلیس در حالی رقم خورد که تیم مردان منچستریونایتد در همان زمان با یک گل مغلوب آرسنال شد تا وضعیتش در جدول رده بندی انگلیس بدتر شود. شاید این قهرمانی توسط تیم زنان منچستریونایتد چند روزی مرحمی بر زخم های هواداران تیم مردان منچستر باشد که در فصل اخیر نتایج ضعیفی گرفته و در رتبه هشتم جدول قرار دارد.

تیم فوتبال زنان منچستریونایتد در جدول لیگ برتر انگلیس با سی و پنج امتیاز در رده پنجم قرار دارد و تاتنهام هم با بیست و هشت امتیاز ششم است. از لیگ زنان انگلیس فقط یک هفته باقی مانده و رقابت برای قهرمانی بین چلسی و منچسترسیتی است.

6001