مربی استقلال خوزستان: امیدوارم در بازی فردا با دست پر از میدان خارج شویم

مربی استقلال خوزستان: امیدوارم در بازی فردا با دست پر از میدان خارج شویم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: رقابت بین ما و نساجی، یک بازی ۶ امتیازی بوده و ما از هر لحاظ آماده این دیدار سخت و نفسگیر هستیم.

به گزارش فوتبالی، مارکو داکونیا یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی با نساجی در جمع خبرنگاران بیان کرد: شرایط جدول به گونه ای است که دیدار فردا برای هر ۲ تیم استقلال خوزستان و نساجی مهم و کلیدی است.

وی بیان کرد: به خوبی می دانیم که حریف به دنبال کسب امتیاز از این دیدار و ارتقا جایگاه خود در جدول رده بندی است لذا حق اشتباه نداریم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با توجه به تساوی هفته گذشته مقابل سپاهان، بازیکنان ما از روحیه خوبی برخوردار بوده و به دنبال ارائه یک بازی با کیفیت مقابل نساجی هستند.

وی با تاکید بر اینکه در چهار هفته گذشته هیچ باختی مقابل حریفان نداشتیم ادامه داد: امیدوارم در بازی فردا با دست پر از میدان خارج شده و دل هواداران را شاد کنیم.

مارکو گفت: بازیکنان ما برای این دیدار از انگیزه بالایی برخوردار هستند؛ همچنین از طرف مدیریت باشگاه حمایت خوبی انجام شده است.

وی خطاب به فوتبال دوستان خوزستانی بیان کرد: از تمام علاقه‌مندان به فوتبال در استان می‌خواهم که برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده و به دور از رنگ‌ها، حامی فوتبال خوزستان باشند.

مربی استقلال خوزستان گفت: امیدوارم فردا همزمان با سالروز قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر، جشن پیروزی گرفته و جایگاه‌مان را در جدول بهبود دهیم.

وی افزود: از حساسیت کمیته داوران مطلع هستیم و امیدوارم داور فردا عادلانه قضاوت کرده و روی نتیجه بازی اثرگذار نباشد.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و نساجی فردا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

2636