پیش‌بازی استقلال خوزستان - نساجی؛ فینال شش امتیازی قعر جدولی‌ها

پیش‌بازی استقلال خوزستان - نساجی؛ فینال شش امتیازی قعر جدولی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- دو تیم استقلال خوزستان و نساجی یک مسابقه بسیار حساس قعر جدولی را برگزار خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، استقلال خوزستان در اهواز میزبان نساجی مازندران است. دیداری که در بازی رفت و در قائمشهر با برتری یک بر صفر مازنی‌ها به پایان رسید.

استقلال خوزستان در نیم فصل دوم نتایج خود را بهتر کرده ولی این تیم همچنان چوب نیم فصل اول را می‌خورد و جزو تیم های فانوس به دست لیگ برتری است. شاگردان پورموسوی اما در چهار دیدار اخیر خود شکستی را تجربه نکرده‌اند و سخت به دنبال استفاده از امتیاز میزبانی خواهند بود تا با کسب برد در دیدار فردا که به نوعی یک فینال در قعر جدول است، شرایط خود را بسیار بهبود بخشند.

در سمت مقابل نساجی توانسته با کسب دو برد اخیر برابر تراکتور و ذوب آهن دوباره به جدول بازگردد و این تیم به خوبی می داند اهمیت مسابقه فردا به چه میزان است. ساکت و شاگردانش یک بار در بازی با صنعت نفت سه امتیاز حساس را در دقایق پایانی از دست دادند ولی این بار نمی خواهند چنین اشتباهی داشته باشند.

نتیجه هفته گذشته: استقلال خوزستان در اصفهان به تساوی یک بر یک مقابل سپاهان رسید و نساجی در قائمشهر با نتیجه دو بر یک به پرسپولیس باخت.

وضعیت در جدول: استقلال خوزستان با ۲۲ امتیاز سیزدهم است و نساجی هم با ۲۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده چهاردهم قرار دارد.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران

استقلال خوزستان - نساجی مازندران

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه غدیر اهواز

تیم داوری: پیام حیدری، فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور و یعقوب آشوری

1997