تصویر خوشحال کننده برای پرسپولیسی‌ها؛ پورعلی گنجی پا به توپ شد!

تصویر خوشحال کننده برای پرسپولیسی‌ها؛ پورعلی گنجی پا به توپ شد!

پایگاه خبری فوتبالی- مرتضی پورعلی گنجی پس از گذشت حدودا 7 ماه از مصدومیتش، در تمرین امروز پرسپولیس پا به توپ شد.

به گزارش فوتبالی، مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش تیم پرسپولیس که در دیدار نهایی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در تورنمنت اردن دچار مصدومیت شده بود پس از 205 روز دوری از تمرین  قرمزپوشان پایتخت، امروز در ورزشگاه شهید کاظمی دوباره پا به توپ شد. 

مرتضی پورعلی گنجی در پنجاه و یکمین بازی ملی خود در ابتدای نیمه دوم بازی ایران و قطر دچار مصدومیت شد که پس از بررسی و عکسبرداری از زانو، کادر پزشکی تیم ملی آسیب دیدگی لیگامان صلیبی و سپس پارگی رباط صلیبی پورعلی گنجی را تایید کردند که این به معنای دوری چند ماهه و طولانی مدت مدافع تیم ملی از مسابقات بود. مصدومیتی که باعث شد تا پورعلی گنجی جام ملت‌های آسیا 2023 قطر و همچنین بازی‌های گروهی مقدماتی جام جهانی 2026 را از دست بدهد.

اتفاقی که نه تنها برای تیم ملی بلکه شاید برای پرسپولیس هم گران تمام شد تا 4 بازی در لیگ قهرمانان آسیا، 21 بازی در لیگ برتر و 2 بازی در جام حذفی را به دلیل مصدومیت در ترکیب نباشد و غایب بزرگ پرسپولیس در فصل جاری به حساب بیاید. از آخرین بازی پورعلی گنجی در فصل جاری برای پرسپولیس مقابل گل‌گهر که در هفته هفتم برگزار شد 214 روز می‌گذرد. مدافعی که در هفته چهارم یکی از گل‌های پرسپولیس در برد 2 بر صفر مقابل فولاد را در اهواز به ثمر رساند.

امروز پس از گذشت حدودا 7 ماه مرتضی پورعلی گنجی شروع به کار با توپ کرد. البته این مدافع در سال جدید با نظر پزشکان و کادر فنی از آغاز تمرینات پرسپولیس بصورت اختصاصی تمرین می‌کرد و از امروز در تمرینات گروهی حاضر شد. هرچند بعید به نظر می رسد که کادر فنی پرسپولیس و اوسمار راضی به استفاده از این مدافع با تجربه در قلب خط دفاعی باشند. چون او به آمادگی لازم برای حضور در مسابقات رسمی را پیدا نخواهد کرد. به خصوص این که بازی‌های باقی مانده پرسپولیس در لیگ برتر بسیار حساس و سنگین است.

1229