علاقه مورینیو به بازگشت به لیگ جزیره

علاقه مورینیو به بازگشت به لیگ جزیره

پایگاه خبری فوتبالی – ژوزه مورینیو مایل است تا برای هدایت منچستریونایتد، بار دیگر به لیگ برتر انگلیس بازگردد اما این باشگاه، علاقه ای به بازگرداندن دوباره سرمربی پرتغالی به اولدترافورد ندارد.

به گزارش فوتبالی، جایگاه اریک تن هاگ، پس از فصل ناامید کننده ای که با شیاطین سرخ تجربه کرده است، بسیار متزلزل شده است و این وضعیت با توجه به باخت 0-4 این تیم مقابل کریستال پالاس، وخیم تر از پیش نیز شده است.

یونایتد بین سال‌های 2016 تا 2018، تحت هدایت مورینیو قرار داشت و حالا رسانه منچستر ایونینگ نیوز، ادعا کرده است که مورینیو، علاقه زیادی دارد تا به اولدترافورد بازگردد و حتی حاضر است برای بازگشت به این باشگاه، پیاده به شهر منچستر بازگردد. علی رغم رابطه نزدیک مورینیو با سر جیم راتکلیف، عضو جدید گروه مالکان منچستر یونایتد، این ثروتمند انگلیسی مایل به تلاش برای به خدمت گیری دوباره مورینیو نیست و افراد باشگاه نیز علاقه ای به همکاری دوباره با او ندارند. 

مورینیو در طول دوره 2.5 ساله خود در یونایتد، موفق شد تا 3 جام را به همراه شیاطین سرخ کسب کند. او در دسامبر سال 2018 و در حالی که شیاطین سرخ در میانه های جدول لیگ حضور داشتند، از سمت خود در منچستر یونایتد اخراج شد تا اوله گونار سولشر جایگزین او در این تیم شود.

2102