واکنش سیاستمدار آرژانتینی به تهدید دی‌ماریا توسط قاچاقچی‌ها

واکنش سیاستمدار آرژانتینی به تهدید دی‌ماریا توسط قاچاقچی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - آینده آنخل دی ماریا به موضوعی داغ در دولت آرژانتین تبدیل شده است

به گزارش فوتبالی، دی ماریا می خواست به لیگ آرژانتین برگردد اما تهدید شدن این بازیکن و خانواده اش، شرایط را مشکل کرد. این هافبک به اتمام قراردادش با بنفیکا نزدیک می شود و هنوز در مورد آینده اش تصمیمی نگرفته است.

پاتریسیا بولریش، وزیر امنیت آرژانتین در مورد آینده دی ماریا صحبت کرد. در حقیقت آنخل به خاطر تهدید به مرگ از جانب قاچاقچی های مواد مخدر مجبور شده که قید پیشنهاد روساریو سنترال را بزند. وزیر امنیت آرژانتین گفت:" دو، سه بار با پدر دی ماریا صحبت کردم. خیلی ترسیده بودند و این را درک می کنم. قاچاقچی ها افراد شناخته شده را انتخاب می کنند و جنجال زیادی ایجاد می کنند. اسم این کار آنها را باید قاچاق-تروریسم بگذاریم. در هر صورت این یک تصمیم شخصی و خانوادگی برای آنهاست. در تلاش هستیم تا شرایط را عادی سازی کنیم. در چهار ماه اخیر، آمار قتل ها را 50 درصد کاهش دادیم. شرایط در روساریو در حال عادی شدن است و امیدوارم دی ماریا برگردد."

در ماه مارس، قاچاقچیان مواد مخدر، خانواده دی ماریا را تهدید کردند و برای والدین او در پیامی نوشتند:" به پسرتان آنخل بگویید که دیگر به روساریو برنگردد چرا که در غیر این صورت، یکی از اعضای خانواده اش را می کشیم. ما اهل نامه دادن نیستیم بلکه با گلوله می کشیم."

دی ماریا در حال حاضر به گزینه تمدید با بنفیکا فکر می کند هر چند که اینتر میامی نیز به دنبال خرید اوست.

4125