چلسی به دنبال فروش برویا، کپا و زیاش

چلسی به دنبال فروش برویا، کپا و زیاش

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی در تابستان در تلاش برای فروش چند ستاره خود خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو، اسکای ایتالیا چلسی در حال مذاکره و تلاش برای فروش چند بازیکن خود خواهد بود. یکی از این بازیکنان آرماندو برویا مهاجم آلبانیایی تیم چلسی است که در نیم فصل دوم لیگ برتر انگلیس راهی فولام شد و حالا باشگاه چلسی و مدیر برنامه های این بازیکن در حال برنامه ریزی برای قطع همکاری در تابستان امسال هستند و انتظار می رود به محض بازگشت او از فولام این بازیکن جوان و بلند قامت با انتقال دائمی یه یک تیم دیگر از چلسی جدا شود. مهاجم شماره تیم ملی آلبانی در لیست خرید چند باشگاه اروپایی و لیگ برتر انگلیس قرار دارد  که به او به عنوان گزینه مهم نگاه می کنند و درخشش در جام ملت های اروپا می تواند قیمت او را بالاتر ببرد.

بازیکن دیگری که چلسی در تلاش برای فروش او خواهد بود کپا آریزابالاگا است که در پایان فصل به چلسی باز می گردد و چلسی قصد فروش این دروازه بان را دارد که در فصل جاری در رئال مادرید یک نیمکت نشین محض بوده است.

حکیم زیاش نیز بازیکن دیگری است که از چلسی جدا خواهد شد و تا پایان فصل بازیکن گالاتاسرای خواهد بود و چلسی به دنبال حضور او در فصل آتی در ترکیب خود نیست. به نظر می رسد چلسی در تابستان فروش بازیکنان زیادی را خواهد داشت.

۱۰۰۹